Archive for Março 3rd, 2010

desde o xograresco ao máis coloquial

Quarta-feira, Março 3rd, 2010

“A súa presenza escénica como conteiro está influída polo seu oficio teatral, nun estilo que vai desde o xograresco ao máis coloquial, procurando o equilibrio entre o culto e o popular, cunha marcada tendencia á improvisación e á digresión, o que lle permite axeitarse ás circunstancias concretas de cada público e situación. ”

Fotografia de Afonso Castro

Actor, autor teatral, guionista de séries televisivas e encenador, este galego tem já inúmeros espectáculos premiados como por exemplo: “Commedia, un xoguete para Goldoni” (Prémio Compostela 93 e Prémio de la Crítica del País Valenciano 94), “Nano” (Prémio María Casares 99) e “Emigrados” (Prémio Max 2008).

Actuou como narrador e participou em seminários sobre a oralidade nas Universidades de Santiago, Vigo, Coimbra, Salamanca, Barcelona, Minho, Varsóvia, Cracóvia, Montevideo, Bogotá, entre outras.

Autor da maioria das suas histórias (ainda que também recorra à tradição e à literatura), enquadra-se no chamado conto taberneiro ou de tertúlia, em que anedotas, acontecimentos e personagens se sucedem numa demonstração de que a realidade supera a ficção.

Historias Tricolores ou de como aqueles animaliños proclamaron a república | Cándido Pazó | 3 de Março | quarta | 21h30 | Teatro da Cerca de São Bernardo

O espectáculo é parte integrante do ciclo “do monólogo, coisa pública”, inserido na XII Semana Cultural da Universidade de Coimbra, uma organização d’A Escola da Noite e da Reitoria da Universidade de Coimbra.

um radical exercício de teatro

Quarta-feira, Março 3rd, 2010

Concerto “à la Carte” é um espectáculo sem diálogos, mas em que os gestos, os hábitos, as manias – toda a implacável rotina quotidiana da solitária Senhora Rasch – falam connosco e possivelmente até falam de nós. O encenador Rui Madeira situa a actriz Ana Bustorff nesta “partitura feita de silêncios” que “é música interior da Senhora Rasch”, mas também a música interior de um tempo em que as pessoas passam cada vez mais horas sozinhas (ou com a televisão). Façamos como a Senhora Rasch: penduremos o casaco e sentemo-nos a ouvir a nossa própria respiração. in Público [31/03/2009]

Veja o dossier de imprensa aqui!

fotografia Paulo Nogueira

Concerto “à la Carte” de Franz Xaver Kroetz, com Ana Bustorff, encenação de Rui Madeira

AMANHÃ, 4 de Março, 21h30 no Teatro Académico de Gil Vicente.